Arrested Development.

Njihovo muziko poznam že dolgo. In spomnim se še mojih približno osnovnošolskih dni, ko smo poslušali old school hiphop, na kasetarju pa se je vrtel Mr. Wendall in Tennessee. Takrat nisem imela pojma, kdo izvaja te pesmi in priznam, da do nedavnega njihovega nastopa v Kinu Šiška sploh nisem razmišljala prav posebej o Atlantski skupini Arrested Development. Ja, na koncert sem šla bolj iz firbca. Na koncetu pa sem (meni na presenečenje) znala veliko besedil skoraj na pamet. Neverjetno! 
Vsak povsem samosvoj in edinstven, toda vsak je točno vedel, kaj dela na odru in kako se vsej stvari streže. Speech itak pravi frontmen, pa Montsho Eshe z zares kul plesnimi koreografijami in Tasha Larae z vrhunskim glasom. One Love z reperskimi vložki in totalen đek Baba Oje na kitari ter totalno skuliran basist Za'. Čeprav je moj glasbeni okus od osnovne šole naprej zašel v nekoliko durgačne vode, pa je včasih takole neplansko obujat spomine na leta nazaj vseeno super kul. Aja, in lučkarju vse pohvale za super osvetlitev tokratnega koncerta.








I was one of those who always loved to listen Mr. Wendall and Tennessee. When Arrested Development came to Kino Šiška music hall last week I wasn't really sure what am I going to hear but as soon as they started making hip hop beat I somehow remembered all the lyrics and beats I was listening to years back in primary school ... their music is good and believe it or no but Old School Hip Hop is still cool!

mankica

Ni komentarjev: