The Wombats.


Mlada Liverpoolska skupina The Wombats, ki je v soboto v okviru festivala Itak Džafest nastopila v Ljubljani. Neverjento, koliko mladih slovenskih oboževalcev imajo. In vseh prvih nekaj deset vrst je znalo tekste na pamet! Po indie rokersko so žgali še bolj kot Editorsi. Trije fantje, ki na odru delujejo pravzaprav zelo suvereno, so prav nič zvezdniški in prijetni tudi stran od odrskih luči. Srečala sem jih na Križevniški ulici, ko sem odhajala proti domu. In z njimi izmenjala nekaj besed. Medtem ko so najstnice čakale, da katereu od članov stisnejo roko, ga prosijo za podpis in se z njim fotografirajo, sem govorila z bobnarjem Danom Haggisom. Navdušen je nad slovensko publiko in kot mi je povedal, je bil to zadnji festivalski koncert v letošnji sezoni, ki so ga imeli. "Zares čudovito smo zaključili. Slovenska publika je neverjetna! Nisem si predstavljal, da bo toliko ljidi dejansko poznalo našo glasbo," je bil zgovoren. In čeprav, priznam, prej nisem posebej pozanla njihove muzike, sem po koncertu z zanimanjem poslušala, kako so slišati na plati. Všečno. 


Young indie rock music group The Wombats from Liverpool appeared on Ljubljana's stage last Saturday. They have performed at Itak Džafest festival and it was amazing to see how many Slovenian fans they have! I met them not so far away from the scene when I went back home. I exchanged few words with them and they appeared to me as a very nice guys. I confess, I didn't know much of their music before coming to Križanke summer theatre, but I was very positively surprised by their music, great performance and young energy on stage.


mankica

Ni komentarjev: